Geoblog.pl    rataj    Podróże    USA 2011 - New York, Boston i parki narodowe    Monachium - powrót do Europy, do rzeczywistości

Monachium - powrót do Europy, do rzeczywistości

Niemcy
Niemcy, Monachium

Lot do Europy strasznie się dłużył. Udało nam się na moment zdrzemnąć, ale była to naprawdę krótka chwila. Posiłki były nawet niezłe, ale i tak linie Continental nie zasłużyły na wyższą ocenę niż dostateczny. W Monachium wylądowaliśmy punktualnie i nie spiesząc się wyruszyliśmy w poszukiwaniu gate’a, z którego mieliśmy lecieć do Poznania. Minęła ponad godzina zanim z Terminala 1 dotarliśmy na sam koniec Terminala 2 skąd odlatują samoloty do Polski. Dalej już się nie dało. Po drodze musieliśmy przejść kontrolę bagażu podręcznego więc decyzja o rezygnacji z zakupu kosmetyków okazała się słuszna. Po dotarciu na nasz gate okazało się, że o 9:35 leci samolot do Poznania. Spróbowaliśmy zmienić nasz lot z 11:05 na ten wcześniejszy. Okazało się, że nawet byłaby taka możliwość, ale ponieważ nasz bagaż był nadany na lot 11:05 to nie przyleciałby z nami do Poznania. Trzeba by było w Poznaniu dodatkowo czekać lub kursować ekstra po bagaże. To zaważyło na tym, że zrezygnowaliśmy z wcześniejszego lotu i po prostu przeczekaliśmy te 2 godziny do odlotu. Samolot wystartował z półgodzinnym opóźnieniem, ale na tej krótkiej trasie udało mu się sporo nadrobić i na Ławicy wyszło już tylko 15 minut spóźnienia. Tutaj zakończyliśmy naszą podróż: treściwą, interesującą, męczącą, ale dającą ogromną satysfakcję. Szkoda, że nasze urlopy powoli się kończą.